Buzet, izložba članova Fotokluba Zagreb

Otvorenje izložbe je u subotu, 7. svibnja u 18.30 u Zavičajnom muzeju Buzet, a ostaje otvorena do 28. svibnja 2016.

Buzet

Nastavljajući višegodišnju tradiciju izlaganja u Zavičajnom muzeju u Buzetu, Fotoklub Zagreb ove se godine predstavlja sa šest kolekcija koje su bile izložene u sklopu natječajne klupske izložbe „Kolekcija 2015“.

Zbog ograničenog broja fotografija (24), u Buzetu će šest autora izložiti svoje recentne radove te kroz četiri fotografije, svaki od njih, ispričat će svoju priču. Kolekcija Zvonka Radičanina (Abandoned town, Edge of tomorrow, Long journey, Silence speaks) sumorna je ali vrlo sugestivna dokumentaristička priča o napuštenom i zaboravljenom mjestu negdje usred Katarske pustinje gdje se život pretočio u žalosne, oronule spomenike zametene pijeskom. Čedomil Gros (Cvjetni 1-4) ostaje u Zagrebu i u samom središtu grada pomnim biranjem kadrova i detalja unutar Cvjetnog prolaza konstruira nove zanimljive arhitektonske vizure po mjeri vlastitog senzibiliteta. U kolekciji Davora Bolanta (Klupa 1-4) klupa ima glavnu ulogu.

Tu su četiri klupe na različitim mjestima, prazne, bez ljudi, na skrovitom mjestu ili ispred poznate građevine, romantično, gotovo poetično stopljene s okolinom. Nazivom kolekcije „Maglovita sjećanja“ Neda Rački evocira neke svoje uspomene prelaskom preko različitih mostova koji su ovdje personifikacija susreta, dolazaka i odlazaka.

Magla u kojoj se nazire čovjek samo potencira doživljaj prohujalog vremena. Dvije autorice dale su svojoj mašti na volju i poigrale se u vlastitom domu, jedna bojom, a druga oblicima, stvarajući nove privlačne imaginarne svjetove i zagonetne prizore.

Sandra Truntić (Staklo, stakalce, svjetlost I-IV) finim bojama i svjetlom predstavlja svoju „igru staklenim perlama“, a Valentina Bunić (Paper 1-4), spretno izrezan običan papir, svjetlom, sjenom i neobičnim kutevima snimanja, pretvara u fantastične apstraktne oblike.

Neda Rački

Chi Chern: Govor praznine

vrijeme: 25.08.2017. u 19 sati

mjesto: Živi Atelje DK Ilica 110, 10000 Zagreb, Croatia

Lutajuća umjetnost Akademije čaja organizira izložbu slika i kaligrafija "Govor Praznine" učitelja chana, Chi Chern Fashija (chan redovnika), petak, 25.8. u 19 sati, u galeriji Živi Atelje DK (Ilica 110) u Zagrebu.

Chi Chern

* _gongfu cha_ (kineska čajna ceremonija) u 16 SATI U KUĆI AIKIDA (Koturaška 1/2), a u sklopu ceremonije Chi Chern Fashi održat će predavanje o umjetnosti, čaju i chanu.

Dođite i okrijepite tijelo (ićem&pićem), dušu (umjetničkim djelima) i duh (u opuštenom društvu s majstorom).

Crna šuma' Damira Hoyke u Mimari

vrijeme: 11.05.2016. 12,00

mjesto: zagreb; Muzej Mimara, Rooseveltov trg 5

U srijedu, 11. svibnja, u 12 sati, u Muzeju Mimara, otvara se izložba 'Crna šuma' autora Damira Hoyke. Izložba ostaje otvorena do 22. svibnja.

U srpnju 2015. godine katastrofalni šumski požari pogodili su otok Korčulu i poluotok Pelješac. Zapanjen apokaliptičnim prizorima u koje je požar pretvorio pelješku šumu, fotograf Damir Hoyka odlučio je ovu tragediju pretvoriti u snažno vizualno upozorenje i tako pridonijeti nastojanju da se takvi događaji spriječe. Hoyka je svoju zamisao podijelio s Hrvatskom vatrogasnom zajednicom (HVZ) u kojem je našao idealnog partnera za projekt.

O samom snimanju Hoyka nam je rekao: „Bilo mi je to jedinstveno i zastrašujuće iskustvo, nikada još nisam fotografirao okružen tolikim brojem spaljenih živih bića. Stojeći sam usred te izgorene šume, preplavi te sablasnost u punoj snazi kad shvatiš da to što ne vidiš niti jednu životinju nije sve - ne čuju se čak ni ptice. Kad sam se nakon nekog vremena navikao na taj osjećaj i počeo tražiti motive, snimanje se relativno brzo počelo odvijati. Nekako mi se činilo da mi sama šuma počinje pričati o tome što se ovdje dogodilo, kako je ona to proživila i što ona o tome 'misli'. Vjerujem da ćete ovo što sam ovdje rekao lako prepoznati u nekoliko, po meni posebice snažnih fotografija.“

„Crna šuma“ je izložba od općeg interesa, a njezin cilj je upozoriti građane na moguće požarne opasnosti. Autor također odaje priznanje vatrogascima koji su svojim zalaganjem i požrtvovnošću spriječili još veću požarnu katastrofu. Ova izložba će povezati razne dijelove Hrvatske čiji vatrogasci međusobno surađuju na najtežim požarima i drugim katastrofama.

'U današnjem svijetu okruženi smo ravnodušnošću. Postali smo imuni na reporterske fotografije i dokumentarne filmove o globalnim stradanjima ljudi, ranjene djece, mrtvih životinja. Nemoćni smo – ili mislimo da smo nemoćni – i mirimo se sa slikom stvarnosti, štiteći se ujedno takvim emotivnim mehanizmima od gigantskih razmjera katastrofa i tragedija.

Čišćenje i restartanje našeg emotivnog, duhovnog i humanog horizonta često se postiže slikama, fotografijama ili neposrednim iskustvom prirode. Svjesni smo, naime, ljudske nemoći pred prirodnim silama kojih se mnogo više arhetipski bojimo, neusporedivo više od svjesnih i planiranih ljudskih devastacija i ratno-terorističkih akcija.

Nova serija umjetničkih fotografija Damira Hoyke inspirirana je posljedicama velikog ljetošnjeg požara u okolici Trstenika na Pelješcu. U potresnim prizorima uništenog biljnog i životinjskog svijeta, Hoyka prema vlastitim riječima ovu temu „izdiže kao simbol koji treba upamtiti“. Umjetnik se okreće prirodi u potrazi za inspiracijom, ali ovdje se dogodio poseban trenutak umjetnikovog angažmana, u iznimno visokom emotivnom naboju, gdje se fotograf osjetio dozvanim da zauvijek sačuva tamno lice šume, spaljenu čistinu bitka.

Hoyka - iako apsolutni tehničko-metijerski perfekcionist medija fotografije - spaljeni pejzaž osjeća i promatra „okom duše“, tragajući ne samo za idealnim motivom, kadrom, svjetlom i izbalansiranom kompozicijom slike, već prenosi na promatrača uznemirujuću ljepotu devastiranog pejzaža. U ovoj seriji fotografija, Damir Hoyka ne zauzima poziciju emotivne distance, već se transformira u prijenosnika strave i ljepote koju je na Pelješcu iskusio vlastitim pogledom. Ta „stravična ljepota“ uništene prirode nosi u sebi mnogobrojne složene i drevne asocijacije, simbole i metafore; od teme izgubljenog Raja i Ariostove Svete šume, simbola kolijevke života, mjesta u kojem se zbivaju tajne Prirode.

Šuma je prema jednom drevnom tumačenju simbol ljudskog roda u tami, izgubljenog bez božanskog usmjerenja, dok je mračna i crna šuma arhetipsko carstvo smrti i nepoznatih pogibelji. Damir Hoyka to jako dobro intuitivno prepoznaje pa njegove fotografije ne bilježe samo vidljivu i površnu razinu stvarnosti, već zatečenu ekspresivnost lokaliteta svojim objektivom transformira u duboku umjetničku poruku.

Ipak, Hoyka tu proturječnost između praznog, spaljenog, ranjenog te čistog, novog i budućeg svijeta prirode koji već klija negdje duboko u zemlji nadvladava idejom o ljepoti neba, razigranih oblaka i sunčeve svjetlosti, koja također dobiva simboličnu dimenziju značenja. Svjestan kako dolazi vrijeme izbavljenja od tragedije, novog života i novog lica šume, fotograf upire pogled ka nebu, udaljenom zelenom pejzažu i renesansnoj ideji tzv. zračne perspektive. Snažno emotivno iskustvo razrješava se kroz kontemplativan i meditativan karakter fotografija, ali zato ne manje apokaliptičan'. Iva Körbler,

Izvor: http://www.mimara.hr

Damir Medešek - izložba crteža  „ Moj grad“ 

Otvorenje izložbe:  29.11.2015 u 20 sati

Opatovina bb / Trg Petrice Kerempuha

Zagreb

Najveći opus od 120 crteža nacrtan o Zagrebu. Crteži obuhvaćaju Gornji grad, Donji grad i Novi Zagreb.

Premjerna izložba kao posveta gradu

Moj grad

Damir Medešek rođen je u Zagrebu. Nakon osnovne škole polazi nastavu u Školskome centru „Ruđer Bošković", strojarski smjer, na Višoj tekstilnoj školi apsolvira dizajn odjeće i tekstila. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu u slikarskoj klasi profesora Zlatka Kauzlarića Atača.

Sustavno izlaže od 1985. godine. Zaposlen je kao majstor slikar u slikarnici Hrvatskog narodnog kazališta. U istoj ustanovi potpisuje više od pet stotina slikarskih izvedbi za scenu.

Od autorskih zamisli posebno mu je zapažena scenografija za dramsku predstavu „Kralj Lear" na Brijunima. Savjetnik je Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu. Izlagao je na više samostalnih i skupnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Djela mu se nalaze u zbirkama:Caroline od Monaca, Kennedy, La Martina, Lacosta, Fashion Brioni, Mercedes, Cartier

Dan botaničke ilustracije i umjetnosti – izložba

Poziv na sudjelovanje

bash ART i UPAK u suradnji s Botaničkim vrtom Biološkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu raspisuju natječaj za sudjelovanje na likovnoj koloniji u sklopu programa Dan botaničke ilustracije i umjetnosti.

Natječajem se pozivaju studenti likovnih akademija i umjetnici do 35 godina starosti čiji realistički pristup odgovara karakteristikama botaničke ilustracije i umjetnosti. Jednodnevna likovna kolonija će se održati u Botaničkom vrtu PMF-a 27. svibnja. Sudionici kolonije će u suradnji sa studentima Biološkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu i stručnim savjetnicima Vrta izraditi prvu hrvatsku knjigu botaničke ilustracije i umjetnosti mladih hrvatskih autora.

Dan botaničke ilustracije i umjetnosti – izložba

Natječaji za izlaganje traje do 20.04.:
http://bashart.info/dan-botanicke-ilustracije-i-umjetnosti…/
Natječaj za likovnu koloniju traje do 30.04.:
http://bashart.info/dan-botanicke-ilustracije-izlozba/
http://bashart.info/poziv/

Prodaja slika Online

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.

NAVIGACIJA