Izložba Anere Krznarić "Kist slika srcem"

vrijeme: 22.08.2017 u 19 sati

mjesto: Cafe bar Razzmatazz, Ilica 65, Zagreb

Anera Krznarić, rođena 1963. u Zagrebu. Radi i živi u Zagrebu. Doktorica temeljnih i pretkliničkih veterinarskih znanosti, završila slikarski tečaj kojeg je vodio akademski slikar Nedjeljko Tintor.

Slika svim tehnikama, od kojih crtežom i uljem na platnu najsnažnije izražava trenutnu emociju.

Ženski emotivno Anera Krznarić slika svoj grad. Oštre i precizne linije građevina ublažene su plinskom laternom ili izmaglicom i kišom.

Anera

Poznate nam siluete zgrada pretaču se jedna u drugu, a na poslijetku i u lijepu ženu skrivena pogleda. Ispod oboda zelenog šešira gleda grad kojeg voli.

Mostovi koje tako često slika puni su simbolike- Jesu li to ruke pružene jedna k drugoj, koje spajaju prekinuto tkanje? Spone koje nas čvrsto drže zajedno iznad protoka vode i vremena?

Dvije slike odskaču tematikom i izborom motiva. Nadrealističan su prikaz osjećaja, bez riječi pričaju svoju priču i govore to na svim jezicima. Pretaču u nas osjećaj povrijeđenosti od strane drugog čovjeka..nekog kom smo dali svoje srce..druga, pak, osjećaj izgubljenosti u masi, nestanak sobe, osjećaj da smo samo broj u nizu. Kao rezonanca zatitraju tada u nama naše vlastite tuge.

Tri ženska lika- blijeda nevjesta za koju mi se čini da će svojim eteričnim likom ušetati u neki od prethodnih pejzaža. Nasuprot njoj jedina slika oštrih kontura- žena naslikana čistim odsječnim potezima.

Naziv slike- Užitak..
Različite, a opet slične..obje su žene uhvaćene u nekom intimnom trenutku,svaka u svojim mislima i snatrenju.. I treća, žena kratke kose i velikih, začuđenih očiju.Gledam je i polako poimam..

Njen kist slika srcem, a slikari su- kao i pjesnici- čuđenje u svijetu..

  • img_0706
  • img_0704
  • img_0705
  • img_0707
  • img_0703
  • img_0699
  • img_0700
  • img_0570
  • img_0572
  • img_0702

Galerija fotografija sa otvorenja izložbe

  • img_20170822_193012
  • img_20170822_193022
  • img_20170822_192958
  • img_20170822_192756
  • img_20170822_192800
  • img_20170822_192807
  • img_20170822_192814
  • img_20170822_191839
  • img_20170822_191826
  • img_20170822_192152
  • img_20170822_192020
  • img_20170822_191933
  • img_20170822_191914
  • img_20170822_191832
  • 20170822_192103
  • img_20170822_191819
  • 21040545_1935595779989949_1975426552_n

Izložba Brace Dimitrijevića

vrijeme: 25. svibnja 2017. u 19 sati

mjesto: Galerija Contra, Frankopanska 22, Zagreb

Uz nedavno otvorenu retrospektivu poznatog umjetnika u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, u intimnom prostoru galerije Contra posjetitelji će moći razgledati izbor od 10tak radova slavnog umjetnika, a riječ je većinom o akvarelima, kojima se autor predstavlja i kao slikar, zatim jednog ulja na platnu, te velike fotografije poznate instalacije Brace Dimitrijevića. Obzirom na Dimitrijević još od 2000. godine nije imao samostalnu izložbu u Zagrebu, retrospektiva u MSU i izložba radova u Galeriji Contra ponovno stavljaju u fokus poznatog umjetnika.

 Izložba Brace Dimitrijevića

Počevši od 1976. Braco Dimitrijević za svoje instalacije koristi djela starih i modernih majstora koje naziva Posthistorijski triptisi. Tijekom više od četiri desetljeća Braco Dimitrijević napravio je oko 500 Triptychos Post Historicus instalacija u mnogim muzejima uključujući: Tate Gallery London, Guggenheim Museum New York, Louvre, Centre Georges Pompidou Pariz, Museum Moderner Kunst Beč, Musee d'Orsay Pariz i dr.

O autoru:
Braco Dimitrijević rođen je 1948. godine u Sarajevu. Od 1968. do 1971. pohađao je Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu i diplomirao na Odsjeku za slikarstvo.
Završio je postdiplomski studij na London University of Arts na Saint Martin’s School of Art u Londonu, kao stipendist British Councila. Godine 1976. odlazi u Berlin na rezidencijalni program DAAD-a.
Godine 1978. primio je nagradu Jean Dominique Ingres Akademije Muséologie évocatoire i glavnu nagradu Umjetničkog vijeća Velike Britanije. Odlikovan je i ordenom Viteza reda umjetnosti i književnosti 1992. (Chevalier des Arts et des Lettres) u Parizu, dobitnik ABO d’Oro u Rimu 2005., te odlikovan Redom Danice hrvatske s likom Marka Marulića 2008.

Izložba D(R)UGO SJEĆANJE

U petak 14. travnja u 20 sati u HDD galeriji otvara se izložba D(R)UGO SJEĆANJE. Izložba predstavlja dizajnerske, ali i umjetničke radove koji tematiziraju kulturu sjećanja, odnos prema civilnim žrtvama ratova, antifašizmu i povijesti ratnog nasilja. Izložba uključuje radove autora i autorica kao što su Ivan Benussi, Damir Bralić & Aleksandar Kovač, Katarina Duda, Damir Gamulin, Igor Grubić, Mirko Ilić, Sanja Iveković, David Kabalin, Zlatko Kopljar, Dejan Kršić, Boris Ljubičić, MAZ, Tonka Maleković, Niko Mihaljević, Petra Milički, Negra Nigoević, Matija Raos, Vladimir Straža, studio Božesačuvaj, Saša Šimpraga, Nedjeljko Špoljar, Trio Sarajevo, Katarina Zlatec, Željko Zorica, te niza drugih.

 Izložba D(R)UGO SJEĆANJE

Dizajn i umjetnost ovdje su izravno dovedeni u vezu s etičkim odnosno načelnim pitanjem kako se sjećamo i kako shvaćamo našu modernu povijest, konkretno što nam znače: holokaust, genocid, civilne žrtve rata, ideološki protivnici, Drugi svjetski rat, rat na području bivše Jugoslavije devedesetih te odnos kolektivnog i individualnog identiteta. Zajednički nazivnik radova je kritičko promišljanje ne samo o onome što se u povijesti dogodilo već i o današnjem odnosu institucija i društva prema tim događajima. Kroz grafičko oblikovanje oglašavanja komemorativnih skupova, umjetničke intervencije u javnom prostoru, virtualne arhive na internetskim platformama i druge medije publici se nudi da ponovo promisle i preispitaju stav o povijesti koju problematiziramo. Izložba D(r)ugo sjećanje uključuje plakate i druga sredstva oglašavanja različitih komemorativnih događanja, umjetničke intervencije, instalacije i javne intervencije na komemorativnim lokacijama. Autori pripadaju različitim generacijama dizajnera i umjetnika, a radovi su nastali u vremenskom rasponu od 20-ak godina.

Iz teksta Sandre Uskoković:

Radovi na izložbi D(r)ugo sjećanje istražuju kreativni potencijal vremena i mjesta, memorije i zaborava. Ovi oblici vizualne komunikacije propituju dominantne režime memorije kroz stvaranje prostora unutar kojeg analiziraju povijesno-društvene odnose, ali i zamišljaju nove budućnosti i zajednice. Prizivajući u fokus unutarnje i vanjsko kretanje memorije pomoću plakata, medija oglašavanja i javnih intervencija, autori nam otkrivaju nedovoljno istražen odnos između utjelovljene i zajedničke memorije u kojem “ranjena mjesta” postaju mobilna, porozna i utjelovljena u kontekstu iskustva, ali istovremeno i povezana sa sadašnjim mjestima, vremenom i ljudima. (…) Ova izložba vraća nas na “ranjena mjesta” i ljude koji su svjedočili nasilju i boli, a koja su kroz izvedbeni čin postala “druga” mjesta i ljudi o kojima brinemo. Kontekstualizirana živućom memorijom i emocionalnim sponama, ona se u konačnici transformiraju u “sigurna mjesta” osobne samorefleksije, otkrića i promjene. D(r)ugo sjećanje odmiče nas od politike zaborava i približava politici sjećanja, ukazujući na njeno nužno otvaranje kao teme u socijalnom i kulturnom prostoru. Naše ideološki podijeljeno društvo prožeto je kontradiktornim perspektivama prema zajedničkoj prošlosti, pa nam se važnost ove izložbe, osim u njenoj refleksiji društva koje je iskusilo nasilje i gubitak, otkriva i kroz prepoznavanje i priznavanje intimnog odnosa s “ranjenim mjestima” kao doprinosu radikalnijoj otvorenosti društva i “mjestima katarze”.

Izložba Ide Blažičko - "Dodir"

vrijeme: 13. listopada 2016. u 19.00

mjesto: Galerija ZILIK, Radićeva 13, Karlovac.

Umjetnica poziva građane i djecu ZILIK-a da sudjeluju u stvaranju jedinstvene skulpture od papira

Izložba Ide Blažičko -

DODIR

Život je otvoreni proces čija je jedina stalnost promjena. Upravo taj kontinuitet stalnih mijena definira stvarnost kao vječni proces postajanja.

Vođena postulatima jedinstvenosti svih bića u stalnoj promjeni umjetnica Ida Blažičko koristi prostor kao osnovno sredstvo komunikacije. Početna točka njezinog stvaralaštva prirodni su oblici poput onih izvedenih u mediju papira. Savitljivost, slojevitost, lakoća, zadržavanje, upijanje i propuštanje svjetlosti karakteristike su papira koje su omogućile stvaranje lebdeće skulpture pričvršćene za strop i zidove galerije ZILIK. Papirnata skulptura ispunjava prostor, ulazi u interakciju s prostorom i mijenja njegov početni karakter. Rasvjetna tijela naglašavaju pojedine segmente skulpture, dok se prostor i skulptura isprepliću u organičkoj čipki papira koja se odražava na bijelim površinama zida galerije. Specifičnost izložene skulpture leži u činjenici kako ona nije završena, te autorica poziva posjetitelje da nastave stvaralački proces na otvorenju i u danima trajanja izložbe. Proces nastanka skulpture, kojeg je započela autorica, prepušten je djelovanju posjetitelja koji napušta funkciju pasivnog promatrača i postaje aktivni sudionik, te oblikovatelj izloženog rada. Daljnji razvoj i realizacija skulpture bazirani su na mislima, željama i vizijama promatrača. Izmjena energija i emocija, nepredvidljivost i beskonačne mogućnosti promjene prostora kroz temu rasta, osvajanja, nadilaženja i prožimanja pobuđuju promatračevu znatiželju, te naglašavaju dinamičnu interakciju ostvarenu između autorice, rada, prostora i posjetitelja.

Izložba "Dodir" izravni je nastavak likovne radionice "Mogućnosti prostora" koju je Ida Blažičko održala u sklopu 43. ZILIK-a, a čija je primarna namjera približavanje umjetnosti svima i poticanje posjetitelja na sudjelovanje u umjetničkom stvaralaštvu. Rad Ide Blažičko predstavlja inicijalni korak i poticaj za daljnje stvaranje. Pritom se djelovanje umjetnice isprepliće s djelovanjem posjetitelja, baš kao što je to bio slučaj i na samoj likovnoj radionici. O tome svjedoči i naslovni crtež izložbe na kojem je portret umjetnice Ide Blažičko kojeg je nacrtala djevojčica Martina tijekom likovne radionice.

Djeca su svojom nevinošću i energijom dirnula autoricu i autorica je svojom kreativnošću i neposrednošću dotakla njih čime je ostvaren esencijalni cilj ZILIK-a. Ida Blažičko proniknula je u bit Zimske likovne kolonije, a to je rad sa djecom i za djecu. Integrirala ih je ne samo u likovne radionice već i u svoju izložbu. Izložba "Dodir" posvećena je djeci i inspirirana je djecom što ju čini utjelovljenjem samog ZILIK-a.

Sonja Švec Španjol, mag.hist.art.

BIOGRAFIJA

Izložba Ide Blažičko -

Ida Blažičko rođena je 1985. godine u Zagrebu. Nakon završene Klasične gimnazije u Zagrebu diplomirala je kiparstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 2007. godine, u klasi red. prof. art. Stjepana Gračana. Doktorirala je 2012. godine na odsjeku Umjetnosti u javnom prostoru Kineske umjetničke akademije u Hangzhouu.

Autorica je skulptura "Vjetar" (Shanghai, 2011.) i "Vjetar II" (Hangzhou, 2012.) trajno postavljenih u javnom prostoru te ambijentalne skulpture "Topologija beskraja" (2015.) u trajnoj kolekciji Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu. Dobitnica je Nagrade Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu za diplomski rad (2007.) i Nagrade Kineske umjetničke akademije za Doktorski likovni rad i disertaciju (2012.). Članica je Hrvatskog društva likovnih umjetnika.

Kontakt: Ida Blažičko
Web: www.idablazicko.com
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Izložba reljefa Jasnice Klare Matić Anđeli među ljudima

vrijeme: 3. veljače u 19:00

mjesto: Caffe galerija LP, F. Račkog 11, Zagreb

Organizator ove izložbe je Udruga Fijaker u suradnji sa EQUILIBRIUM, Globalnom platformom za održivi mir i razvoj, a uz potporu Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba.

 Izložba reljefa Jasnice Klare MatićJasnica Klara Matić živi i radi u Zagrebu. Po zanimanju je odvjetnica sa specijalizacijom iz prava okoliša i mirnog rješavanja sporova. Školovala se pri Regionalnom centru za zaštitu okoliša za Centralnu i Istočnu Europu u Szentendre u Mađarskoj i Austrijskom centru za mirovne studije i mirno rješavanje sporova u Stadtschlainingu u Austriji. Jedan je od osnivača i predsjednica EQUILIBRIUM, Globalne platforme za održivi mir i razvoj (http://equilibrium.hr/). Paralelno sa pravom više od 25 godina uči, istražuje i prakticira različite tehnike iz područja duhovnog razvoja poput evolucijske astrologije i Theta iscjeljivanja.

Od 2005. godine izrađuje reljefe na platnu koje prekriva otopljenim voskom i u njega ulijeva materijale za koje se vjeruje već stoljećima, u različitim tradicijama, da mogu iscijeliti dušu i tijelo.

Do sada je izlagala u Hrvatskom nacionalnom svetištu Majke Božje Bistričke, Zagrebu, New Yorku, Santa Barbari, Moskvi, St. Petersburgu, Kijevu, Vilniusu, Leccu i Tokiju. Dobila je tri puta nagradu za „ eksperimentalno slikarstvo „ i to 2009. i 2013. godine na Russian Art Week u Moskvi, te 2010. godine na Lithuanian Art Week u Vilniusu u Litvi. Član je svjetske mreže modernih slikara ARTSlant u New Yorku. Njezina art stranica je: http://www.artslant.com/global/artists/show/141899-jasnica-klara-matić

MATERIJALI

Vosak kao materijal ima svojstvo da upisuje u sebe informaciju s kojom dolazi u dodir i prenosi ju dalje na sve one koji dođu u dodir sa reljefom koji je od njega napravljen. Ta informacija može biti misao, emocija ili govor duše. Bez obzira na to kakva je informacija u pitanju vosak se prema njoj ponaša kao CD nosač zvuka prema zvuku – zapisuje ju i prenosi dalje.

Materijali koji se ulijevaju u otopljeni vosak su korišteni stoljećima u različitim tradicijama kao mediji za iscjeljivanje duše i tijela. Među njima su sol, tamjan, ljekovite trave i kristali. Za sol se vjeruje da čisti i uravnotežuje vidljivi fizički sa nevidljivim duhovnim svijetom, a za tamjan da ga je Bog dao Mojsiju da njime očisti prostor jer će se preko čistog prostora očistiti i tijelo i duša. Ljekovite trave i kristali svojom frekfencijom mogu povisiti frekfenciju prostora te mentalno, emocionalno i duhovno uzdići one koji u njemu borave.

MOTIVI

Motivi njezinih reljefa su pozitivni arhetipi iz našeg kolektivnog nesvjesnog poput sretnog ljubavnog para, koji je vanjski izraz naše unutarnje harmonije, drva života, koje je simbol sveprisutne energije stvaranja, jaja, koja su simbol novog rođenja i uskrsnuća, anđela, koji su simbol sveprisutne zaštite, i dr.

MEDITACIJA KAO METODA PUNJENJA RELJEFA LJUBAVLJU

Reljefi su oslikani u Theta meditaciji koja jednako kao i molitva uvodi naš mozak u Theta stanje moždanih valova ( 4 – 7 Hz ). U tom stanju znamo i osjećamo da je fizički svijet samo zrcalo sveprisutne, svemoćne i sveznajuće inteligencije koja organizira energiju, a koja je prisutna i u svima nama. I premda je svatko od nas zasebna energetska struktura, svi smo mi povezani zajedničkom niti te superiorne inteligencije koja podržava svaku stanicu, naše biće, i sav život kao cjelinu. Religija tu energiju naziva „ Bog „, a kvantna fizika „ jedinstvena energija „. Bez obzira na naziv radi se o jednoj, istoj energiji koja je po svojoj prirodi čista, bezuvjetna ljubav.

KOMUNIKACIJA SA SVIJETOM KOJI JU OKRUŽUJE

Jasnica Klara Matić vjeruje da su njezini reljefi oblik komunikacije između njezine unutrašnjosti i vanjskog svijeta. Slikanje joj omogućava da pokaže sebe svijetu i da dobije odgovor od svijeta na ono što mu pokazuje. Ona mijenja svoje reljefe, skida ih sa platna i ponovno oblikuje. Na platno gleda kao na simbol života, dok slikanje smatra simbolom sveukupnog djelovanja čovjeka u njegovom životu. Zbog toga skidanje starog reljefa sa platna i oblikovanje novog tretira kao stvaranje novog sebe kojeg ponovno pokazuje svijetu i od njega dobiva novi odgovor na ono što mu pokazuje.

ZAŠTO SU ANĐELI MOTIV IZLOŽBE

ANĐELI su nositelji božanskih poruka i predstavnici otkrovenja. Po svojoj prirodi su svjetlosna bića, bez spola, potpuno harmonizirana.. Općenito dolaze da nas zaštite i donesu nam poruku ljubavi od Boga. Jasnica Klara Matić vjeruje u anđele i u njihovu prisutnost među nama. U ovo povijesno vrijeme kada se događa globalni skok u svjesnosti čovječanstva anđeli nam pomažu da ostanemo pozitivni i mirni, da prihvatimo sebe i druge te da shvatimo i prihvatimo da je izvor iz kojeg stvaramo svoje duhovno i materijalno blagostanje po svojoj prirodi neograničen, dostupan svima i - ČISTA BEZUVJETNA LJUBAV.

Prodaja slika Online

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.

NAVIGACIJA