Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Franjo Hoti Slike i crteži (1950-2012)

Galerija Koprivnica, petak, 3. ožujka 2017. godine u 18,00 sati

Franjo Hoti rođen je u Novački 1931. godine.

Završio je gimnaziju u Koprivnici, a Učiteljsku školu u Križevcima i Zagrebu.

Slika od 1950. godine. Priredio je 30-ak samostalnih izložbi u zemlji i inozemstvu. 1964.- postaje profesionalni slikar, član Zajednice umjetnika Hrvatske. U Susedgradu, Zagreb 1974 godine otvara atellier. Umro je u Zagrebu 2013. godine.

Na izložbi će biti izloženi radovi iz svih faza njegova slikarstva, a autor izložbe je Marijan Špoljar. Izložbu možete razgledati do 26.3.2017.

Franjo Hoti Slike i crteži (

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Galerija Contra otvara ovogodišnju izložbenu sezonu

Izložba se otvara u četvrtak 23. ožujka 2017. u 19h, Galerija Contra (Frankopanska 22).

Galerija Contra otvara ovogodišnju izložbenu sezonu velikom grupnom izložbom domaćih i inozemnih autora kojom ujedno obilježava 16 godina kontinuiranog galerijskog djelovanja i promicanja umjetnosti.

Galerija Contra počela je s djelovanjem u slovenskom gradu Kopru, a od 2014. godine djeluje u samom središtu Zagreba i promovira vrhunska svjetska imena poput umjetnika Gerharda Richtera, Andréa Butzera, Ulricha Wulffa, Cheng Yuzhenga te umjetnica Tian Tian Wang, Ce Jian kao i mnoge druge suvremene međunarodne i domaće autore koji danas imaju utjecaj na međunarodnoj sceni.

Galerija Contra

Autori zastupljeni na izložbi:
Madeleine Boschan
André Butzer
David Byrne
Ulrich Wulff
Mario Grubisic
Jadranko Runjić
Tjorg Douglas Beer
Tian Tian Wang
Dean JokanovićToumin
Cheng Yuzheng
Hank Schmidt in der Beek
Marcel Hüppauf

Izložbu prati katalog s kronologijom izložbi od 2000. do 2016. godine, izborom reprodukcija radova autora koji su tijekom godina izlagali u Galeriji Contra i tekstom povjesničara umjetnosti Feđe Gavrilovića koji ističe: "Građanska kultura jedan je od preduvjeta stvaranja plodnog tla za umjetnost i trgovinu umjetninama. Slovenski grad Kopar bio je stoljećima mjesto susreta brojnih kulturnih krugova, nadasve talijanskog i slavenskog… Riječ je o autorima koji su u likovnu umjetnost vraćali energiju linije, intenzivnu boju, izraženu gestu, gustu teksturu slike, pa i određene alegorije, inzistirajući na vizualnom jeziku kao temelju slikarskog izraza… Galerija Contra je, zahvaljujući praćenju novih divljih u 21. stoljeću, došla do saznanja o mnogim mlađim umjetnicima koji ja neki način baštine njihovu tradiciju… Krajem 2014. godine otvara se podružnica galerije u Zagrebu, gdje se seli glavna izložbena djelatnost, no prostor u Kopru još je uvijek aktivan kao mjesto kontakata sa svijetom (što je prednost geografije, ali i povijesti toga grada). Diskretno prisutstvo Contre u dnu haustora u Frankopanskoj ulici, između Leksikografskom zavoda i ispostave Dramske akademije, svakako obogaćuje kulturnu sliku hrvatske prijestolnice."

Izložba ostaje otvorena do 23.04.2017. i može se razgledati od utorka do petka od 13-18h i subotom od 11-13h.

  • tjorg-douglas-beer
  • ulrich-wulff
  • pozivnica-contra
  • plakat-contra
  • andre-butzer
Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Gregor Radonjič-izložba fotografija

PROSTORI

Krajolici pijeska i prašine

Perspektive

Strelice

mjesto: Galerija Fotokluba Zagreb Ilica 29/III 

vrijeme: 19.01.2016 do 05.02.2016


Gregor

Izložba slovenskog fotografa Gregora Radonjiča pod nazivom Prostori obuhvača tri ciklusa fotografija, u kojima autor istražuje motive urbanog i prirodnog prostora.

Ciklus fotografija Krajolici pijeska i prašine na subjektivan i djelomično realistički način prikazuju različite geografske lokacije udaljene od civilizacije. Varijacijama perspektiva i horizonta mijenjaju se dimenzije prostora na fotografijama i gledatelja se stavlja u nejasan prostor i vrijeme.

Fotografije iz ciklusa Prostori/Perspektive čine otvorenu cjelinu i uvode u jednu drugačiju percepciju mentalnih slika prostora i meditativnih stanja s namjerom da se prikaže poetika fizičkog prostora i likovnih elemenata unutar samog mjesta. Motivi su likovno raspoređeni i svedeni na smisao površine, linije i teksture, tumačedi svaku vizualnu pojavnu isključivo kvalitetima njene vanjske forme: običan prostor iz kojeg je izdvojen prostor primarne percepcije.

Sama svijetlost često stvara privremene perspektive bez stvarnog mjesta u prostoru. Ciklus Strelice donosi unikatnu interpretaciju ovog nesvakidašnjeg fotografskog motiva. Iako jedan od najstarijih simbola različitih civilizacija, strelice iz ovog ciklusa nastupaju u različitim situacijama dajudi osijedaj skrivenog značenja u urbanim prostorima. Time nagovaraju gledatelja da promatra motiv strelice izvan dokumentarne zabilješke jednog elementa u datom prostoru. Radonjič gradi kompozije bez ljudi.

Ako je i prisutan, onda je čovjek tu samo kao dio likovnog elementa u kompoziciji, kao objekt i pojava, a razlog za to je sugestivno promatranje prostora kao jedinstvene cjeline.
Fotografije stvarnih predjela i prikaza nisu samo puka zabilješka, ved vješta transformacija u likovne površine. Suptilnost izloženih fotografija je tišina koja čini zajedničku okosnicu ovih radova.

Gregor Radonjič, fotograf iz Maribora, bavi se fotografijom 25 godina. Početkom devedestih učlanjuje se u Fotoklub Maribor. Sudjelovao na oko 50 zajedničkih izložbi u koautorstvu, pripremio 9 mulitimedijalnih projekata, te je autor 18 samostalnih izložbi. U koautorstvu izdaje dvije literarno-fotografske knjige.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Grupna izložba "Artistic Hands"

Međunarodni klub žena (IWCZ) organizira grupnu izložbu "Artistic Hands" koja se otvara u petak 18. studenoga 2016. u 18:30 sati u Turskom kulturnom centru Yunus Emre u Zagrebu, Hebrangova 34.

Grupna izložba

Na izložbi će biti izložena djela devetnaestoro članica IWZC-a koje su svoju inspiraciju izrazile kroz slikarstvo, kiparstvo, izradu nakita, grafički dizajn, skulpturalno oblikovanje papira i keramiku.

Grupna izložba

 

 

International Women´s Club Zagreb:

Međunarodni klub žena udruga je nastala s ciljem pružanja podrške ženama koje dolaze živjeti u Hrvatsku. Klub je osnovan prije 25 godina kako bi suprugama koje prate svoje bračne partnere na poslovnom angažmanu Hrvatskoj pripomogla u prilagodbi zemlji, društvenoj afirmaciji i upoznavanju s drugim ženama koje su se preselile u Zagreb u sličnim okolnostima. Kroz niz aktivnosti koje uključuju druženja, sport i izlete van Zagreba žene se kroz druženje upoznaju i s hrvatskim ljepotama i raznolikostima. Istovremeno Međunarodni klub žena aktivno sudjeluje u dobrotvornom radu, te je do sad pomogao mnogim institucijama koje su iskazale potrebu za pomoć.

Grupna izložba

Ovaj put Međunarodni klub žena otvara izložbu "Artistic Hands", dok je Veleposlanstvo Republike Turske ponudilo prostor Turskog kulturnog centra Yunus Emre u Hebrangovoj 34 za postav ove grupne izložbe.

Grupna izložba

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Hari Maslić “HARMONY OF DIVERSITY”

vrijeme: 05.08.2017

mjesto: galerija „MAK“ Sime Milutinovića Sarajlije, Sarajevo

Kroz ciklus od 30 fotografija “Harmony of diversity”, autor Hari Maslić predstavlja svoje putovanje kroz medij fotografije. S obzirom da djeluje unutar dva likovna medija (slikarstvo i fotografija) te ih homogenizira, osjetno je prisustvo i jednog i drugog u njegovom ciklusu.Hari Maslić

U svojim počecima fotografija je pokušavala oponašati slikarstvo – često se postavljalo pitanje da li je ona umjetnost ili ne. Piktorijalizam, pravac koji je nastao u drugoj polovini XIX vijeka težio je da poveže fotografiju sa slikarstvom. Neki od njegovih predstavnika, kao što su Julia Margaret Cameron, Heinrich Kuhn ili Robert Demachy, primjenjivali su različite tehničko-tehnološke intervencije u procesu rada (docrtavanje, bojenje…) i tako kreirali fotografije čija likovnost počiva na slikarskim kanonima.

Piktorijalizam je bio popularan sve do dvadesetih godina XX vijeka, kada se sadržajnost i likovnost fotografije počinje bazirati na njenim izražajnim mogućnostima – oštrini-neoštrini, svjetlosti, kompoziciji, kadru, itd.

Ono što je primjetno na fotografijama Harija Maslića jeste da on ne pokušava imitirati sliku na platnu, nego koristi svijest o oba medija – slikarstvu i fotografiji – te njihovom sublimacijom dolazi do konačnih rješenja. Na fotografijama je vidljiva autorova potreba za istraživanjem izražajnih mogućnosti softvera poput Photoshopa, koji su danas sastavni dio fotografskog djelovanja. Kroz to istraživanje, Maslić dolazi do rješenja, koja će na najbolji način dočarati doživljaj subjekta koji fotografiše. Fokus njegovog promatranja je žensko lice i tijelo, njihova senzualnost i erotičnost, koje potencira variranjem svjetlosnih efekata. On istražuje kolorit kao snažan likovni element i njegove aplikativne mogućnosti na svakoj fotografiji, te ga na sebi svojstven način koristi kao polaznu tačku.

Hari Maslić

Kroz historiju fotografije često su se istraživali motivi ženskog portreta i akta. Alfred Stieglich, Edward Weston ili František Drtikol samo su neki od fotografa koje vezujemo za ovu tematiku, naročito kada je u pitanju akt. Kako je fotografija napredovala na tehničko-tehnološkom planu, tako su se i kreativne mogućnosti ovog medija proširile, što se odrazilo na rad velikog broja fotografa XX vijeka. Oni su također istraživali efekte svjetlosne modulacije na modelima koje su fotografisali.

Hari Maslić svoj subjekt promatra kroz senzualnu prizmu, ponekad koristeći sfumato, specifičan kadar ili potencirajući facijalnu ekspresiju modela. Uz pažljiv odabir lokacije i korištenje pomoćnih rekvizita, autor doprinosi dramatizaciji i ukazuje na istraživačko promišljanje u cilju postizanja autentičnog autorskog rukopisa.

Kako je Alfred Eisenstaedt rekao: “Bitnije je da vam se desi ‘klik’ sa subjektom koji fotografišete od onog na fotoaparatu.” Na svakoj fotografiji Hari Maslić pokušava da prikaže svoju viziju modela, povezanost koju uspostavlja sa njim u trenutku nastanka fotografskog zapisa. On svoju viziju želi da prenese promatraču njegovih fotografija i da ga uvede u svoj senzualni svijet – za njega odabir ovih 30 fotografija, simbolično predstavlja određen narativ, koji promatraču otkriva autorov unutrašnji mikrokosmos i njegove emocije.

“Naravno, uvijek će biti onih koji će isključivo gledati na tehniku, koji pitaju ‘kako’, dok oni koji su malo više radoznali će pitati ‘zašto’, ja sam lično uvijek više preferirao inspiraciju od informacije.” Man Ray

Autor recenzije:
van.prof.mr. Ivan Hrkaš

Prodaja slika Online

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.

NAVIGACIJA