Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Skupna izložba fotografija “Trenutak opuštanja“

mjesto: Mjesni odbor Maksimir, Barutanski breg 5, Zagreb

vrijeme: 19.studenog 2021 u 19 sati

Izožba traje do 10.12.2021.g

Skupna izložba fotografija “Trenutak opuštanja“Autori:
Željko Novaković, Rocco Zorić, Ivana Zerovnik, Davorka Trbojević, Gordan Kos, Željko Jovanović, Kadija Blaženka, Kadija Miroslav, Karmen Stošić, Ivan Čagalj, Đurđa Petrišić, Tomislav Hajek, Kristina Matijas, Neno Mihovil Tica-Čelić, Liljana Šivak, Nenad Tica, Drazen Tiric,Stjepan Wershansky, Sena Zutic, Đurđica Kocijančić

"Trenutak opuštanja" je skupna izložba 20 autora sa predstavljanjem  20 fotografija  koje  odražavaju svu raznolikost promišljanja fotografije kao vizualnog izričaja. Izložene fotografije mogu se razaznati u fotografskim žanrovima portretne fotografije, ulične fotografije, dokumentarne fotografije, umjetničke fotografijefotografije prirode, akt fotografije ... u crno-bijeloj i kolor izvedbi.  Široka tematika i različitost izvedbi  kojom  autori  ovisno o svom afinitetu i senzibilitetu  u potpunosti  iskazuju osobni fotografski izričaj te svojim "zaustavljenim trenutkom"  daju i  vizualni  dojam i poruku same fotografije.

Fotografije koje su izložene na ovoj izložbi obuhvačaju isječak i trenutak prostora i vremena. Fotografiran je ne bilo koji trenutak, već upravo onaj odlučujući  koji  autor u tom trenutku vidi a svojom fotografijom želi nešto reči ili ispričati.

U  "Trenutku  opuštanja" autori su sa samo jednom fotografijom, vlastitim izborom motiva, bojom, svjetlom ili sjenama, portretiranjem, dokumentiranjem ili kroz vlastitu kreativnost stvorili fotografski izričaj.

Monokromatski način snimanja filtrira boju, pomaže istaknuti svjetlo i sjenu te daje fotografijama određeni stil  i atmosferu.

Fotografije koje su izložene monokromatski, crno-bijele  su fotografije kojim se autori koriste sa svjetlom i sjenom uz oslobađanje boje:  Gordan  Kos - Trenutak opuštanja,  Ivan Čagalj - Samo nas dvoje,  Dražen Tirić - Eva,  i  Tomislav  Hajek - koji sa svojim vlastitim senzibilitetom i rafiniranom senzualnosti  nam vizualnom jasnoćom  prenose središnji motiv žene i prostor koji ga okružuje.

 Uličnom fotografijom  kao dokumentom jednog trenutka, vizualnim zapisom jednog vremena, isticanjem osjećajnosti fotografije, estetikom (Povratak s Dolca -Ivana Žerovnik),  kroz gradsku vežu propitkivanja suprotnosti dolaska ili odlaska, crnoga i bijeloga (Haustori vrani-haustori bijeli- Neno Mihovil Tica-Čelić),  uz bogatu teksturu naglašenih kontura  poput stare grafičke tehnike  koja daje  dokumentarističku patinu, ljepotu i posebnost (Prolaz između Bakačeve i Cesarčeve-Blaženke Kadija) dok nam urbana  scena grada djeluje  u  refleksiji  tramvaja "pomaknuto"  stvara se zabilježeni zapis  koji nas podsjeća na promjenjivost i nestalnost modernog života (TRAMIRROR-Željka Jovanović).

Fotografijama u boji predstavlja se dokumentarno ulična priča kao life fotografija  (Željko Novaković ),  istaknutim ritmom (Ni njemu nije lako-Ljiljana Šivak) sa elementima portretne fotografije (Miroslav Kadija) te crveno crne senzualnosti (Stjepan Wershansky).

U boji su predstavljene i fotografije prirode: naglašene nježnosti tonaliteta cvijeta i leptira  (Kristine Matijaš),  sive čaplje u dugoj  ekspoziciji vode  (Sene Žutić),  atmosferični pejzaži: zime - O smiraj (Nenad Tica) i vrlo ugođajne Bonace (Rocco Zoric) te  fotografija odraza-refleksije na vodi, kako sama autorica kaže: Kad priroda slika - Jesen na vodi (Davorka Trbojević).  Nezaobilazna boja u fotografiji koja nas uvodi u maštovitost i bajkovitost  (Đurđe Petrišić) sa osobnom interpretacijom,  korelacija fotrografije s autoričinim  viđenjem  sebe  nastala s namjerom (Đurđica Kocijančić) i fotografija Zima (Karmen Stošić)  kao osmišljeni koncept koji nosi autoričinu ideju, njezin otisak s porukom koju nam ostavlja.

Davorka Trbojević, prof

Pri posjetu izložbi obavezno je pridržavanje epidemioloških mjera koje je propisao HZJZ i odluka koje je donio Stožer civilne zaštite RH

  • nenad tica -o smiraj
  • tomislav hajek
  • eljko novaković
  • rocco zoric - bonaca
  • kristina matijas
  • neno mihovil tica-čelić - haustor vran-bijel
  • eljko jovanović - tramirror
  • stjepan wershansky - crveno crna
  • sena žutić
  • liljana šivak - ni njemu nije lako
  • miroslavkadija - violinist
  • ivan čagalj - samo nas dvoje
  • davorka trbojevic-jesen na vodi
  • urđica kocijančić
  • blaženka kadija - zagrebačka kala
  • dražen tirić - iva
  • gordan kos trenutak opuštanja
  • urđa petrišić
  • karmen stošić - zima
  • ivana zerovnik - povratak s dolca 2017
Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Samostalna izložba Mladena Žunjića "Različitost apstrakcije"

Suvremeni likovni umjetnik, zagrebački slikar Mladen Žunjić, predstavlja se novom samostalnom izložbom u prostoru Europskog doma Zagreb (Jurišićeva1/I, Zagreb), naziva “Različitost apstrakcije”, koja će se održati u trajanju od 15. 11. do 6. 12. 2021. Izložba će biti otvorena svaki radni dan u vremenu od 10 do 16 sati, ulaz je besplatan.

Samostalna izložba Mladena Žunjića

O slikarstvu Mladena Žunjića piše Maark Gordon:
Slikar Mladen Žunjić već neko vrijeme prakticira paralelni kontinuirani rad na više različitih ciklusa, kojima je svima istaknuta zajednička crta, a to je određena pripadnost velikog formata platna u tehnici ulja i akrila, s već poznatim motivima. Na ovoj izložbi Žunjić izlaže radove veličine 100×120 cm i 100×100 cm. Poticajni motivi za ovu izložbu zaiskrili su kao ideja slikarevih misli, formirajući nove likovne konstrukcije, koje Žunjić sa zadovoljstvom slika brzo i snažno, gdje bujicu svojih ideja vješto i uspješno oživotvoruje na platnu u eruptivnom plesu oblika, ovala, linija, mrlja, spajajući sučeljene boje, vješto i precizno u harmonizirani volumen slike.

Žunjić u nerazriješenom stvarno – nestvarnom sukobu ili skladu dominantnih boja sučeljave kolore sa ključnim elementima svojeg slikarstva. Kolorističke plohe koje se nelimitirano susreću u svojem gibanju, jasno govore o izazovu teme, koje slikar vidi i osjeća. Ujedno, sa tamnijom paletom boja, Žunjić ističe mističnost i zagonetnost teme, ili jednostavno samo namjerno prikriva sadržaj. Odabirom radova za ovu izložbu, Žunjić je pokazao naoko nespojive elemente u jednom homogenom ciklusu.
(Maark Gordon)
Izvor: https://likumzg.wordpress.com

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Izložba: DANTE 700 – I u paklu može biti dobro?

Izložba: DANTE 700 – I u paklu može biti dobro?

tematska žirirana izložba posvećena obljetnici Danteove smrti
koju organizira Gradski muzej Križevci u suradnji s Akademijom likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu.
15. 11. – 11. 12. 2021.

 

Likovna galerija Gradskog muzeja Križevci, Trg Antuna Nemčića 6/I, Križevci
Otvorenje izložbe održat će se u atriju Likovne galerije Gradskog muzeja Križevci 15. 11. 2021. u 18 sati. Zbog epidemioloških mjera ograničen je broj osoba koje mogu prisustvovati otvorenju, te Vas molimo za razumijevanje i strpljenje. Nošenje zaštitnih maski je obavezno.

 

Autorica koncepcije: Elizabeta Wagner, mag. hist. art.
Kustosica izložbe: Elizabeta Wagner, mag. hist. art.
Selektori: Josip Zanki, Danko Friščić, Zoran Homen, Tea Hatadi i Elizabeta Wagner

 

Autori: Janko Belaj, Antonija Belovari, Mercedes Bratoš, Marko Domazet, Marina Draženović, Zrinka Elkasović, Damir Facan-Grdiša, Marija Galić, Ana Gezi, Željka Gradski, Tatjana Grgurina Vučetić, Branko Gulin, Igor Gustini, Amira Hadžimejlić, Iva Haramina Milinković, Paolo Patrick Hrga, Valerija Jakuš, Verena Marija Jakuš, Lucija Jelić, Danijela Kasaić, Dalia Katavić, Marta Katavić, Petar Koši, Andreja Krušelj Pavličić, Lazer Rok Lumezi, Ivica Malčić, Nela Marušić, Zdravko Milić, Dunja Naerlović, Ivana Ožetski, Hrvoje Marko Peruzović, Ana Pintarić, Marijana Pišonić, Snježana Pokos-Vujec, Petar Popijač, Marina Popović, Tiana Pozaić, Katarina Radošević Galić, Kristina Rismondo, Vedran Ružić, Helena Schultheis Edgeler, Krunislav Stojanovski, Sanja Šebalj, Duško Šibl, Tomislav Šilipetar, Tea Švarić, Tea Teodorović, Sonja Turner Fegić, Alan Vlahov, Leo Vukelić i Saša Živković te pozvani umjetnici Tomislav Buntak, Sabina Kolonić, Danko Friščić, Grgur Akrap, Josip Zanki i Luka Tomić
Učenici Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci: Klara Grahova, Hana Komar, Ana Kopilović, Lucija Kovačić, Mika Krmpotić, Sofija Krnjak, Eva Ratković; mentorica: Tanja Valsted

 

Iz predgovora kataloga izložbe Elizabete Wagner, mag. hist. art.:
“UNESCO je 2021. proglasio godinom obilježavanja sedamstote obljetnice smrti Dantea Alighierija. Talijanski pjesnik, pisac, filozof i “otac” talijanskog jezika, u vrijeme kada su literati stvarali isključivo na latinskom, zapisivao je svoje stihove toskanskim dijalektom, govornim talijanskim jezikom, približio književnost običnom čovjeku i utabao staze velikim talijanskim renesansnim piscima, Petrarci i Boccacciu.
Iako je veliki Firentinac autor brojnih, znanih, manje znanih i opskurnih soneta, lirskih pjesama i proznih ogleda, narativna poezija koja je ugledala svjetlo dana krajem prve četvrtine četrnaestog stoljeća, učinila ga je književnim besmrtnikom. Danteova Commedia, La Divina ili Božanstvena, kako ju je doimenovao Giovanni Boccaccio, veličanstven je epski spjev koji se smatra posljednjim velikim književnim djelom srednjeg vijeka te prvim koje nagovješćuje novo vrijeme – renesansu.

Božanstvena komedija je, usudimo se reći, putopis izgubljene duše regijama zagrobnog svijeta iz ovozemaljske perspektive. Posrnulog smrtnika putem prema Bogu vode antički pjesnik Publije Vergilije Maron, Beatrice di Folco Portinari, Danteova muza iz “Novog života” (La Vita Nuova, 1294.) te svećenik, svetac i mistik, Bernard iz Clairvauxa. Tri dijela, tri poglavlja, putnika će provesti stadijima prepoznavanja grijeha (Pakao), putem pokajanja (Čistilište) te napokon, do praga vječnog života i uzašašća prema Bogu (Raj). Ta “summa u stihu” priznata je i prepoznata kao jedno od najvažnijih literarnih djela svih vremena te je sasvim razumljivo zašto predstavlja i centralno djelo izložbe posvećene Danteu Alighieriju.
U spomen obljetnice smrti velikog pjesnika Gradski muzej Križevci i Akademija likovne umjetnosti, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija RH, Grada Križevaca i Koprivničko-križevačke županije te uz podršku Gradske knjižnice “Franjo Marković” Križevci, Turističke zajednice Križevci, HDLU-a i ULUPUH-a, raspisali su javni natječaj i organizirali otvorenu i žiriranu izložbu.
Odabrani umjetnici, predstavljeni na izložbi, dolaze s područja cijele Hrvatske i izražavaju se širokim spektrom likovnih jezika. Slikarstvo je zastupljeno brojnim tehnikama, od ulja i akrila, akvarela, tuša i flomastera, sve do umjetničkih realizacija grafičkim tehnikama na raznim podlogama, te slika vidljivih u infracrvenom spektru. Prijavljene skulpture izvedene su u papier mâcheu, glini, drvu, metalu i staklu. Izloženo je i više konceptualnih radova i instalacija, asemblaža te djela koja tradicijski spadaju u primijenjenu umjetnost, izvedenih tehnikom tapiserije, obrade plemenitih metala, fotografije te dekorativne keramike.(…)”
Projekt je nastao u suradnji Gradskog muzeja Križevci i Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Koprivničko-križevačke županije i Grada Križevaca.

Istaknuta slika: Ivica Malčić: Imam slike da me zaštite", 2019.

Prodaja slika Online

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.

NAVIGACIJA