Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Performance FotoOkvir i m-photoart u JFK

vrijeme: 22.10.2016. u 20.30

mjesto: Caffe bar J.F.Kennedy, Kennedyev Trg 6b 10000 Zagreb

Kako to rade profići?
Kako to izgleda kada se promatra iz backstagea?

22.10. u 20.30 JFK otvara svoja vrata.
Dolaze:
FotoOkvir
m-photoart
Life's a Picnic

Fotografsko snimanje, šminka i styling, svjetlo i scena. Budi dio Performancea. Nudimo ti da se nakratko priključiš našoj ekipi. Nudimo ti cool večer i hrpu iznenađenja!

Performance FotoOkvir i m-photoart u JFK

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Performans i izložba Milana Božića

vrijeme: 15.10.2016. 20,00

mjesto: Koprivnica; AK Galerija

Performans i izložba Milana Božića

U subotu, 15.listopada, s početkom u 20 sati, u AK Galeriji u Koprivnici održava se performans i jednodnevna izložba 'Veni vidi' autora Milana Božića.

Performans i izložba Milana Božića svojevrsni su nastavak performansa i izložbe 'Manipulacija tijela' prezentiranih u AK galeriji u rujnu 2015. godine. I ovaj puta autor se bavi problematikom suočavanja sa traumom ratnog vojnog invalida, no kroz radove koji su direktnije povezani sa nepravednom svakodnevicom i ljudima koji su prve žrtve tih nepravdi. Performans propituje pozadinu sustava i državnih uređenja na našim prostorima, a fotografije ukazuju na konkretne posljedice tih uređenja. Sistemi se mijenjaju, sirotinja ostaje.

'Prije odlaska u rat imao sam predodžbu da su osobne vrijednosti koje definiraju pojedinca kao društveno i socijalno biće poštenje, empatija, osjećaj za drugoga, no povratkom u svakodnevnicu uvidio sam da su te vrijednosti izgubile na značaju. Važno je samo utažiti umjetno stvorenu potrošačku glad koja nemilice guta i uništava sve što se može iskoristiti da bi se ta glad namirila. Ja se kao pojedinac, kao socijalno biće, osjećam izbačenim iz zajednice kojoj pripadam jer mi se čini da je ta zajednica potpuno neosjetljiva na čovjeka općenito. Nastali radovi pod nazivom Veni vidi refleksija su posttraumatskog doživljavanja situacija koje sam zatekao po povratku iz rata i napravljeni su u mediju fotografije s aplikacijama raznih predmeta koji su na neposredan način vezani uz pojedini rad. To može biti ambalaža neke hrane, isječak iz novina, osobna fotografija iz vlastitog albuma. Lajtmotiv marginaliziranih, odbačenih osoba te napuštenih i razrušenih objekata koji su simbol nezdravog i korumpiranog društva prisutan je u svim fotografijama, a ekspresija lica pojedinih osoba s fotografija odraz su, na neki način, moje osobne intime i ispovijesti. Dođoh...vidjeh...ali ne pobijedih.' (iz teksta Milana Božića)

Milan Božić rođen je 1958. u Zagrebu. Završio je Školu za strojarstvo i elektrotehniku 1978. te započeo studij elektrotehnike. 1982. zaposlio se u tvornici Sintal (sinter metala). 1991-1995 dragovoljac domovinskog rata. 1993. prvi časnički tečaj, drugi časnički tečaj, 1994. časnička škola HVU Petar Zrinski, 1994/ 95/ 96. Nastavnik i zapovjednik nastavnih skupina (satnija – bojna) na HVU, 1995. studij FPZ. 1999. Djelatni časnik HV u Ministarstvu obrane RH, ratni vojni invalid (prvo ranjavanje 21. 11. 1991). Od 1999. radi performanse zajedno s Vlastom Delimar i samostalno. Prvi zajednički performans „Razgovor s ratnikom ili žena je nestala“ izveden je u Tvornici, Zagreb. 1999. Član je HDLUa Zagreb.

Izvor: http://www.culturenet.hr/

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Izložba Nine Kurtele - "ZID"

vrijeme: 14.10.2016. - 04.11.2016.19,00

mjesto: Zagreb; Galerija Događanja, Ivanićgradska 41a

Izložba Nine Kurtele -

Nina Kurtela obilazi berlinske galerije i fotografira zidove. Etablirani muzeji, male komercijalne galerije ili privremeni izlagački prostori izvan popularnih umjetničkih putanja fokus su autoričinog interesa. Kao reakcija na poplavu umjetničkih sadržaja unutar kojih postoje značajne varijacije u kvaliteti, umjetnica dokumentira upravo - bijele zidove. Kurtela dosljedno obilazi brojne lokacije i bilježi njihove isječke. Posjećivanje, boravak, dokumentiranje, čitav taj proces nastanka rada sličan je antropološkom istraživanju. Upravo takve konotacije jačaju socijalni aspekt rada, te potvrđuju autoričin interes za društveno, transformativno, procesualno, prostorno.
Čist i jasan u ideji, rad funkcionira u nekoliko smjerova: možemo ga iščitati kao dokument, kao pregled berlinskih izlagačkih prostora u periodu komercijalizacije i kao uvid u umjetničke komodifikacije nekada kultnog Berlina, dvadesetak godina nakon rušenja zida. Ti dokumenti nijemi su kada je sadržaj u pitanju te funkcioniraju kao skica odsutnosti. Također, white cube, bijela galerijska kocka paralelno s nominalnom neutralnošću, odražava i institucionalnu konvenciju umjetničkih institucija moći, a kojima još uvijek dominira white male. Sve drugo su, čini se, još uvijek egzotične varijacije na temu, baš kao što prikazuju i odstupanja u Kurtelinom radu.

Formalne kvalitete svake fotografije donose drugačiju teksturu: nisu sve bijele jednako bijele, na njima čitamo tragove postava, poteze maljem, mrlje od trošnosti. Reference bijele plohe u povijesti umjetnosti su brojne, a u njihovoj je osnovi težnja za pročišćenjem, bjelinom, nultom točkom umjetnosti. U tom smislu i umjetnica ignorira sadržaj: kulturnu ponudu, kvantitetu i kvalitetu berlinske galerijske/muzejske scene, te ju svodi na njezine osnovne elemente, neutralizira i time izjednačuje.
Činjenica da unatoč izjednačenju svaki zid još uvijek nosi vlastiti potpis na koji je upisano ono što promatraču ostaje nevidljivo, svjedoči u korist različitosti u jednakosti, razlici u ponavljanju. Ritmičkom repeticijom esencije, vanjski uvjeti nude nam minimum razlike na koji se potom upisuju različiti socio-ekonomski konteksti. U ovom su nam radu oni namjerno zatajeni, a njihova nam bjelina poput bijelog papira ostavlja mogućnost upisivanja vlastite interpretacije.

Josipa Bubaš

Prodaja slika Online

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.